Dag 2 wandelen - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Tessa Esch - WaarBenJij.nu Dag 2 wandelen - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Tessa Esch - WaarBenJij.nu

Dag 2 wandelen

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Augustus 2014 | Finland, Jyväskylä



Vanochtend ben ik de dag actief begonnen. Ik trok mijn sport kleding aan en ging een groot stuk wandelen.

Eerst ging ik de weg volgen die we gisteren gereden hadden naar de supermarkt (maar ik liep wel op het voetpad natuurlijk). Onderweg naar de supermarkt liep ik af en toe nog een zij pad in om te kijken wat daar allemaal te zien was. Ik kwam nog een eekhoorn tegen.
Toen ik bij de supermarkt aan gekomen was liep ik de weg weer terug en liep vervolgens door naar de stad. Naar de stad toe valt makkelijk te lopen gelukkig.

Ik kwam aan in de stad en ik had verwacht dat er niet veel mensen zouden zijn omdat het zondag is, maar ik had het mis er waren juist veel mensen in de stad want er was markt. Ik liep even kort over de markt en liep vervolgens weer de weg terug naar de campus toe. Bij elkaar toch even 1,5 uur gelopen.

Nu even een warme kop thee nemen want het is vergeleken met Nederland toch een stukje kouder hier.

Vanmiddag ga ik rustig aan doen misschien even filmpje kijken en mezelf alvast voorbereiden op morgen mijn eerste stage dag!!!!!!! ☺

  • 31 Augustus 2014 - 12:55

    Karla:

    Dat moet een heerlijke wandeling geweest zijn!
    Ik ben benieuwd naar het verslag van je eerste stagedag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Finland

Stage in Finland (Jyväskylä)

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Mijn laatste stage dag

08 Oktober 2014

Dag 40

06 Oktober 2014

Dag 38 mijn laatste week

04 Oktober 2014

Dag 36

02 Oktober 2014

Dag 33 en 34
Tessa

Welkom op mijn pagina! Hier schrijf ik al mijn verhalen op die ik met mijn reizen mee maak!

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7290

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Assendrup Denemarken

29 Augustus 2014 - 16 Oktober 2014

Finland

Landen bezocht: