Dag 11 - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Tessa Esch - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Tessa Esch - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Tessa

09 September 2014 | Finland, Jyväskylä



Vandaag begon ik de dag bij de 1th en 2th grade. Ze kregen muziekles. In deze les ging het om ritme. Ze moesten een groepje vormen en een eigen ritme bedenken. Vervolgens moesten ze dit aan de klas laten zien. Na de muziek les kregen ze rekenen. Ik mocht het huiswerk controleren en een stempel zetten als het goed was. Ik liep rond in de klas en hielp waar nodig was.

Toen was het lunch tijd. Dit keer stond het volgende op het menu: bietjes, sla met doperwtjes, fijn gemaakte zalm en aardappelpuree. De zalm was echt super lekker!

Na de lunch ging ik helpen bij 3th en 4th grade. Ze hadden rekenen. De kinderen van de 3th grade moesten eerste een klein toetsje maken. Tijdens de toets liep ik rond en hielp bij de 4th grade. Vervolgens ging ik de toets nakijken van de 3th grade. Hierna ging ik ook daar rond lopen en helpen.

Ik ging eerst nog wat kopieerwerk doen en toen was mijn dag al weer bijna afgelopen.

Gwyneth kwam naar mij toe en vertelde dat ze een Nederlandse familie kent. Ze zei dat ze met mijn toestemming mijn nummer aan hun wil geven, omdat die familie een Hollandse avond wil gaan houden voor mij.

Ook kreeg ik nog van Saana het nummer van de basketbal coach van het team Honsu.

Het was weer een leuke en leerzame dag!!

  • 09 September 2014 - 23:35

    Bonkmeneer J!:

    jaaa dat ziet er weer heeeel goed uit hoor meisje! die mensen daar in Finland vinden zon superhulpkracht natuurlijk helemaal geweeeeldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Finland

Stage in Finland (Jyväskylä)

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

Mijn laatste stage dag

08 Oktober 2014

Dag 40

06 Oktober 2014

Dag 38 mijn laatste week

04 Oktober 2014

Dag 36

02 Oktober 2014

Dag 33 en 34
Tessa

Welkom op mijn pagina! Hier schrijf ik al mijn verhalen op die ik met mijn reizen mee maak!

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 7284

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Assendrup Denemarken

29 Augustus 2014 - 16 Oktober 2014

Finland

Landen bezocht: